+45 70 20 99 00

Målrettet sparring til din vækst - få dit eget Advisory Board


 

Simpel pakkeløsning
Vi har gjort det nemt for dig og sammensat komplette pakkeløsninger du frit kan vælge mellem.  


Plug & Play
1: vælg tema
2: vælg model
3: nu er du klar


Vi er hurtigt i gang
Efter et indledende møde er vi klar til at trække i arbejdstøjet og komme i gang.


 

Vælg tema

Det er rart for os alle hvis vi arbejder fokuseret med et tema af gangen. På den måde kan vi bedst give dig målrettet sparring og hjælpe dig med din forretningsudvikling.

Tingene griber naturligt ind i hinanden og du kan naturligvis altid ændre dit tema i takt med du udvikler din forretning.

Vi flyver op i helikopteren og ser 360 grader rundt i din virksomhed. Sammen kortlægger vi de områder der skal fokuseres på, og laver en handlingsplan med konkrete indsatsområder.

 
Vækst og kommerciel forretningsudvikling

Hovedfokus er på vækst og hvordan vi får udviklet processer og din organisation til at nå de mål du drømmer om. 

Stikord:
  • Vækstplan
  • Salgsstrategi
  • Digital effektivisering til at skabe mere forretning
  • Flere kunder
  • Organisationsudvikling
  • Få skabt sammenhæng mellem firmakultur og strategi
  • Forandringsprocesser
  • Markedsmuligheder
  • Nye forretningsområder
  • Innovation og udvikling af nye ydelser
Digitalisering og effektivisering

Hovedfokus er på dine forretningsgange og hvordan vi får optimeret og digitaliseret dine processer så din organisation bliver mere effektiv.  

Stikord:
  • Effektivisering af virksomheden
  • Digital automation
  • Beslutningsprocesser
  • Arbejdsprocesser
  • Digital effektivisering
  • Organisationsudvikling
  • Digitale løsninger
  • Forandringsprocesser
  • Digital sikkerhed
  • Teknologi afklaring
Kundehåndtering og mersalg

Hovedfokus er på at optimere håndteringen af dine nuværende kunder og hvordan du samtidig skaber mere værdi for kunderne.  

Stikord:
  • Digitalisering af foretningsgange
  • Få højere priser for dine ydelser
  • Inddeling i A, B og C kunder
  • Sæt kundekontakten i system
  • Organisationsudvikling
  • Effektiv brug af CRM
  • Loyalitetskoncept
  • Skab mere værdi for kunderne
  • Mersalg 
  • Den gode kundeoplevelse

 

Vælg model

Model 1
Vi mødes cirka hver anden måned.
Du har mulighed for løbende hjælp fra dit team, og der er en projektleder som koordinerer og styrer hele forløbet.
De løbende møder veksler mellem fysiske møder og online møder. 
Pris 55.000 kroner om året.
  • 3 fysiske arbejdsmøder om året
  • 3 online arbejdsmøder om året
  • løbende hotline adgang til dine team medlemmer
  • projektleder der sikrer fremdrift
Model 2
Vi mødes cirka hver tredje måned.
Du har mulighed for løbende hjælp fra dit team, og der er en projektleder som koordinerer og styrer hele forløbet.
​De løbende møder veksler mellem fysiske møder og online møder. 
Pris 40.000 kroner om året.
  • 2 fysiske arbejdsmøder om året
  • 2 online arbejdsmøder om året
  • løbende hotline adgang til dine team medlemmer
  • projektleder der sikrer fremdrift
Model 3
En afprøvning af samarbejdet og mulighederne.
Vi mødes og har et arbejdsmøde. Efter et par uger har vi et opfølgende arbejdsmøde hvor vi afgør formen for det fremtidige samarbejde.
Pris 15.000 kroner.
  • 1 fysisk arbejdsmøde
  • 1 online arbejdsmøde og evaluering

 

 

Derfor skal du vælge os til dit advisory board

Her nogle stikord vi har hørt gennem tiden:

 
  • finder de rigtige indsatsområder
  • erfaring til at se hvilke muligheder der er værd gå efter
  • hjælper til handling
  • leder en proces
  • vi skaber overblikket
  • selv prøvet vækstrejsen fra 1- 45 ansatte
  • vi sørger for planlægning og afklaring af udfordringer
  • flere kunder
  • let at komme i gang
  • du får nyttige værktøjer
  • vi dokumenterer processen
  • du får rent faktisk gjort det du længe ville gøre
  • vi ser din virksomhed udefra
  • dit firma bliver mere værd
  • få del i den vækst du ellers ville gå glip af 
  • det giver tryghed at kunne få hjælp 24/7
  • højere priser for dine ydelser
  • stressfri vækst
  • du får adgang til knowhow, værktøjer og manpower
  • du står ikke alene med tingene
  • optimering af din forretning
  • de lavthængende frugter findes frem via vores erfaring
  • vi har ikke ejerskab i virksomheden
  • du får indsigt i metoder som har skabt succes for andre

 

Dit team

Vi er 2 kommercielle profiler som kender hinaden og er vant til at samarbejde. Du får derfor et effektivt team som hurtigt er i gang med at skabe resultater i din virksomhed. 

 
Tommy Jørss
Vækstcoach

Indehaver af Kundekontoret som hjælper virksomheder med at få flere B2B kunder.
Har pt omkring 30 virksomheder i vækstforløb. 

Kort om:
  • Selv prøvet hele rejsen fra 1 - 45 ansatte
  • Opbygget salgsafdeling med 34 kørende sælgere
  • Direktør i Danmarks største B2B indkøbsorganisation
  • Speciaist i salgsarbejde og kundehåndtering
  • Brænder for vækst og forretningsudvikling
  • Samarbejdspartner hos Foreningen Danske Revisorer
  • Frivilligt arbejde i Egedal Erhvervsforening og Dansk Iværksætterforening
Link til LinkedIn
Antonio Bibovski
Specialist i digitalisering og opbygning af netværk. 

Ejer af software virksomheden Insight Office og har bred erfaring med digitalisering, uddannelse, kommunikation samt netværk.

Kort om:
  • Formand for Microsoft Partner netværket i Danmark IAMCP
  • Driver Frederiksberg Erhvervsnetværk
  • Medlem af Frederksberg Erhvervsråd med fokus på Erhverspolitik
  • Microsoft APP awards for sin e-mail kommunikation og branding tool Ant Text e-mail templates
  • Microsoft Sølv partner for Small Medium Business virksomheder
  • ​Trænet Business Canvas Model og kender til opbygning og værdierne i CRM systemer
  • Godkendt rådgiver hos SMV:Digital med fokus digital omstilling
  • Speciale i digital business development og hvordan du værdisætter et app projekt 
Link til LinkedIn

 

Hvem er du ?

Som udgangspunkt kan alle få glæde af vores viden, erfaring og sparring. Men vi er bedst til at hjælpe dig der:
  • er ejerleder
  • har 5-35 ansatte
  • vil vækste i din virksomhed
  • sælger service, rådgivning eller andre ikke-materielle ydelser i B2B markedet

 


 
Generelt:
Alle priser er excl. moms og baseret på halvårlig betaling forud. Transport indenfor Storkøbenhavnsområdet er inkluderet i prisen. Ligeledes er teammedlemmernes forberedelse inkluderet i prisen. Fysiske arbejdsmøder er på omkring 2½ time og online arbejdsmøder omkring 1½ time. Hotline support til det enkelte team medlem er på omkring 2 timer. Projekleder rollen omfatter omkring 6 timer. 

 
Spørgsmål ?
Ring 70 20 99 00 eller udfyld formularen.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
Kundekontoret ApS | Mødeadresse: Borupvang 3 - 2750 Ballerup | CVR 34902496 | Telefon +45 70209900