Få inspiration til hvordan du bruger neuromarketing på dine digitale kanaler.
Vores hjerner er uden tvivl det mest komplekse organ vi har, og neuromarketing-feltet udvikler sig konstant, fordi vi opdager nye sider ved den menneskelige adfærd og hjernen.
Udtrykket neuromarketing henviser til brugen af moderne hjerneforskning for at måle og forstå effekten af markedsføring og reklame.
Så hvad er neuromarketing helt præcist?
Neuromarketing er forståelsen for, hvordan du får trykket på dine potentielle kunders mentale købsknap.
Det er viden om de ubevidste processer, der trigger en bestemt handling i mennesker. Hele idéen med neuromarketing er, at vi har viden om dine potentielle køberes adfærd, så vi kan tilrettelægge din markedsføring mest effektivt ud fra det.
Du får indsigt i:
- effekten af markedsføring i vores hjerne
- hvordan hjernen opfatter forskellig form for kommuniktation
- tips til markedsføring på digitale medier
- hvordan du påvirker kundernes mentale købsknap
Du går hjem med god inspiration til at få mere ud af dit salgs- og marketingarbejde.
Arrangementet gennemføres i samarbejde med Christel Lindhardt fra Onmondo.
Målgruppe:
Alle der arbejder med markedsføring.
|
|
Dato:
ikke fastlagt endnu
Tidspunkt:
ikke fastlagt endnu
Pris:
gratis når du er med i vækstforløb.
Er du i tvivl så kontakt Tommy her
Forplejning:
kage, kildevand og kaffe
Gæster:
som medlem må du gerne invitere en virksomhedsleder med som gæst hvis der er plads, kontakt Tommy og hør om der er ledige pladser her
Tilmeldingsfrist:
snarest muligt. Deadline er 3 uger før kurset.
Tilmelding er bindende:
der er et fee på kr. 750 ex moms ved no-show eller afbud efter deadline.
|
|
| |
Via hjemmesiden: tryk her
Via E-mail: tryk her
Du er også velkommen til at ringe eller sende SMS til Tommy Jørss på mobil 22 34 06 00
|
|
| |
Kundekontoret
World Trade Center Ballerup
Borupvang 3
2750 Ballerup
|
|
|
| | |
Ring 70 20 99 00 eller udfyld formularen.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|